SKZL

Pre tento kurz bolo požiadané o 6 kreditov na SKZL.

Kapacita

Kapacita seminára je 10 osôb.

Cena

Cena celodenného seminára je 360 ​​€/osoba.

Obsah seminára 


Budovanie značiek a marketing v dentálnej starostlivosti pre súčasnú dobu


Priebeh:

Workshop bude rozdelený do tematických okruhov, v ktorých sa vždy budeme snažiť o aspekty marketingu, reklamy a budovania informácií a tieto poznatky budeme vedieť použiť v budovaní značky vlastnej ordinácie alebo kliniky. Každý tematický okruh bude interaktívny a účastníci a účastníčky budú aktívne riešiť zadania. Workshop je teda postavený na plne interaktívnej participácii účastníkov/ účastníčok.

Obsah:

  • Čo je to značka a na čo je dôležité- vysvetlíme si, prečo je dobré, užitočné az hľadiska podnikania efektívne nielen uvažovať o budovaní značky, ale ju aj budovať.
  • Dva piliere budovania zdrojov a marketingovej komunikácie. Pilier prvý: individuálna ľudská psychológia.- čo v marketingu znamená byť kognitívne ľahký
  • Ako je ľudská psychika a správanie na heuristikách a mentálnych skratkách a ako sa tieto nástroje na zjednodušenie ľudského rozhodovania dajú použiť napríklad v marketingovej praxi.
  • Dva piliere budovania zdrojov a marketingovej komunikácie.
  • Pilier druhý: kolektívna ľudská psychológia – kultúra.- ako veľmi dôsledne musia značky sledovať sociálne a kultúrne pohyby a zmeny a veľmi je marketing závislý na socio-kultúrnej situácii a napriek tomu, že štandardné nástroje budovania poskytujú (Bull's Eye, Golden Circle, Positioning, See-Think-Do-Care apod.) na to nie sú stavané a nepamätajú sa na túto kruciálnu skutočnosť (prípadové štúdie + marketingová prax)
  • Ako budovať vlastnú značku dentálnej starostlivosti?- postup budovania značky
  • spoločne budeme hľadať insight,, budeme tvoriť misiu, víziu a positioning a pokúsime sa sformulovať príbeh a messaging značky
  • Bonus: svetová reklama v dentálnej starostlivosti.- prehliadka svetových reklám z oblasti dentálnej starostlivosti.


 

V cene seminára je zahrnuté

  • Teoretická a praktická časť školenia
  • Priestor na riešenie dôležitých problémov z praxe
  • Občerstvenie, spoločný obed a večera
  • Networking 

Kapacita je limitovaná, aby bola v každej časti seminára dostatočný priestor na zodpovedanie otázok či riešenie veľkých problémov každého účastníka. 

Diskusia môže mať vplyv na trvanie seminára. 

Na seminári si pokojne prineste svoje otázky, či zoznam ktorým čelíte - ak nebudeme zodpovedať v programe, môžeme sa im venovať (v rozumnom rozsahu) po skončení seminára.







Mgr. Pavol Minár, PhD. 

Marketingová stratégia

Majiteľ agentúry Inspirations Minar

Viac ako 21 rokov v reklame, marketingu, výskume trhu a akademickom prostredí. Skúsenosti s prácou pre značky a klientov na Slovensku, Českej republike, Rumunsku, Slovinsku, Rakúsku, Ukrajine, Bulharsku a inde. Vášnivý čitateľ odbornej – a aj inej – literatúry. Trendspotter – identifikátor a predpovedač spoločenských, spotrebných, reklamných a marketingových trendov.

Držiteľ Klinca, Eurobest Awards a finalista Cannes Lions a Golden Drum. Viac ako 20 cien za efektivitu marketingovej komunikácie (Effie) na Slovensku, v Čechách a v Rumunsku. Učiteľ reklamy a marketingu na FMK UCM v Trnave a na Creative Academy. Píse odborné texty a bloguje o reklame a marketingu. Prednáša a vedie dielne.





Najbližšie termíny seminára

Mám záujem o seminár 

V prípade, že Vám nevyhovuje termín alebo miesto, vyplňte formulár a napíšte nám, kde by sme mali seminár zorganizovať. 

Separate email addresses with a comma.
Tu sa zobrazí váš dynamický úryvok... Táto správa sa zobrazuje, pretože ste nezadali filter aj šablónu, ktoré sa majú použiť.