Všeobecné obchodné podmienky
I. Úvodné ustanovenia
1. Všeobecné obchodné podmienky ( ďalej len „VOP" ) upravujú právne vzťahy medzi spoločnosťou PETRAMED Education, s.r.o., so sídlom ul. Slovenských dobrovoľníkov 984, 022 01 Čadca, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Žilina, oddiel: Sro, vložka č.: 67854/L, IČO: 47 989 351 (ďalej len ako „poskytovateľ"), a každou fyzickou osobou alebo právnickou osobou (ďalej len ako „Užívateľ“), pri objednaní a využívaní služieb ponúkaných poskytovateľom.
2. VOP upravujú práva a povinnosti Užívateľov a stanovujú podmienky, za ktorých im poskytovateľ poskytuje služby.
3. Poskytovateľ je poskytovateľom vzdelávacích služieb Užívateľom vo forme manažérskych, ekonomických, právnych a organizačných školení a seminárov (ďalej len ako „Školenie“).
4. Poskytovateľ služieb sprostredkúva prostredníctvom svojho webového sídla www.petramed-education.odoo.com možnosť individuálneho poradenstva vybranými konzultantmi vo vymedzených profesijných oblastiach ich pôsobenia, za konzultantmi stanovených individuálnych podmienok (ďalej len ako „Konzultácie“). Na právny vzťah konzultanta a Užívateľa sa nevzťahujú ustanovenia týchto VOP a poskytovateľ vystupuje len ako sprostredkovateľ pri obstaraní tejto Konzultácie.
5. Užívateľom je fyzická alebo právnická osoba, ktorá využíva služby poskytované Poskytovateľom.
6. Užívateľ sa je povinný pred začatím využívania služieb – prihlásením sa na vzdelávacie podujatie vyplnením a odoslaním prihlášky alebo vyplnením oboznámiť sa s VOP a vysloviť s nimi výslovný súhlas.
II. Uzatváranie zmluvy
A. Školenia
1. K uzatvoreniu kúpnej zmluvy dochádza v prípade, keď Užívateľ – záujemca o vzdelávacie podujatie vyplní elektronický formulár „Mám záujem o prihlášku seminár“ umiestnený na webovej stránke www.petramed-education.odoo.com. Do prihlášky doplní všetky požadované identifikačné údaje: Názov firmy, Meno a priezvisko, sídlo firmy, emailovú adresu a telefónne číslo a vyjadrí súhlas so znením VOP ako obsahovo neoddeliteľnou súčasťou uzatváranej zmluvy a so spracovaním osobných údajov a odošle vyplnenú prihlášku pomocou ikony „Odoslať“. Odoslaním vyplnenej prihlášky Užívateľ potvrdzuje, že akceptuje výšku ceny za poskytovanú službu podľa aktuálneho cenníka a ponuky a že sa v čase odoslania oboznámil so VOP, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
2. Po prijatí prihlášky Poskytovateľ Užívateľovi elektronicky potvrdí prijatie prihlášky a súčasne vystaví zálohovú faktúru, na základe ktorej Užívateľ zaplatí účastnícky poplatok podľa aktuálneho cenníka Poskytovateľa a pošle ju na adresu Užívateľa, ktorá je uvedená v prihláške. Najneskôr sedem dní pred konaním seminára Poskytovateľ zašle Užívateľovi emailom podrobné organizačné pokyny spolu s harmonogramom Školenia a ďalšie informácie o vzdelávacom podujatí.
3. Účastnícky poplatok zahŕňa: študijné materiály, občerstvenie, nealko, teplé nápoje.
III. Cena a platobné podmienky
A. Školenia
1. Cena za poskytovanie služby Užívateľovi je stanovená podľa aktuálneho cenníka prístupného na webovej stránke Poskytovateľa.
2. Poskytovateľ je oprávnený meniť cenník – výšku, štruktúru cien za podmienok uvedených vo VOP, z dôvodov ako sú predovšetkým: organizačné zmeny z dôvodu zmeny lektora(ov), termínu a miesta konania vzdelávacieho podujatia.
3. Po prijatí prihlášky Poskytovateľ Užívateľovi elektronicky potvrdí prijatie prihlášky a súčasne vystaví zálohovú faktúru, na základe ktorej Užívateľ zaplatí účastnícky poplatok podľa aktuálneho cenníka Poskytovateľa a pošle ju na adresu Užívateľa, ktorá je uvedená v prihláške. Po uhradení vyfakturovanej čiastky a jej pripísaní na účet Poskytovateľa, Poskytovateľ zašle Užívateľovi daňový doklad na adresu uvedenú v prihláške.
4. Všetky ceny uvedené za poskytovanie služieb a produktov sú uvedené bez DPH. Poskytovateľ je platiteľom DPH.
IV. Práva a povinnosti Užívateľa
1. Užívateľ sa zaväzuje poskytnúť v prihláške a objednávke pravdivé, úplné a presné identifikačné a osobné údaje a v prípade ich zmeny tieto neodkladne oznámiť Poskytovateľovi.
2. Užívateľ sa zaväzuje počas školenia riadiť pokynmi a informáciami uvedenými Poskytovateľom a lektorom.
3. Užívateľ sa zaväzuje poskytnúť Poskytovateľovi potrebnú a nevyhnutnú súčinnosť pre riadne zabezpečenie účasti osôb určených Užívateľom na školení a to najmä s uvedením identifikačných údajov v rozsahu meno, priezvisko, prípadne registračné číslo v SKZL.
4. Užívateľ zodpovedá za pravdivosť a správnosť údajov poskytnutých Poskytovateľovi pri identifikácii osôb prihlásených na školenie.
5. Užívateľ zodpovedá za to, že osoby zúčastnené na Školení sú osobami, ktorých údaje zaslal poskytovateľovi ako osoby prihlásené na Školenie. Poskytovateľ a osoba, ktorá vedie Školenie, nezodpovedá za kontrolu súladu poskytnutých informácií s faktickou účasťou.
6. Užívateľ súhlasí s tým, že Poskytovateľ je oprávnený v priebehu poskytovania služby zmeniť obchodné podmienky poskytovania služby.
7. Užívateľ sa okamihom užívania služby zaväzuje, že ich bude užívať v súlade s VOP, právnymi predpismi a pokynmi Poskytovateľa.
8. Pri zrušení školenia v stanovenom termíne zo strany Poskytovateľa alebo pri závažnej zmene programu školenia, má Užívateľ právo voľby, či od zmluvy odstúpi alebo prevedie zaplatenú cenu na úhradu iného školenia. Za závažnú zmenu sa nepovažuje zmena miesta realizácie školenia, zmena programu školenia alebo zmena lektora v prípade, že je zabezpečená adekvátna náhrada miesto, programu a lektora školenia.
V. Práva a povinnosti Poskytovateľa
1. Poskytovateľ poskytne Užívateľovi všetky dostupné organizačné informácie o školení 3 dní pred dňom konania školenia elektronicky na adresu Užívateľa.
2. V prípade zrušenia konania školenia, sa Poskytovateľ zaväzuje vrátiť Užívateľovi zaplatenú cenu za neposkytnutú službu, prípadne poskytne Užívateľovi náhradné plnenie ako je účasť na inom školení podľa výberu Užívateľa.
3. Poskytovateľ si vyhradzuje právo zrušiť školenie, v prípade nedostatočného počtu prihlásených účastníkov, ktorí je nevyhnutný pre realizáciu a konanie konkrétneho školenia.
4. Poskytovateľ sa zaväzuje umožniť Užívateľovi a ním určeným osobám vstup na objednané školenie.
5. Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť pitný režim a drobné občerstvenie počas školenia.
6. Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť podklady a materiály zo školenia a ich distribúciu Užívateľovi.
7. Zmeny poskytovania služieb, VOP a dátum účinnosti týchto zmien a VOP bude Užívateľovi oznámené elektronicky zverejnením na stránke webového sídla Poskytovateľa. Ak Užívateľ najneskôr štrnásť (14) dní od oznámenia o zmenách poskytovania služby alebo VOP výslovne písomne nevyjadrí svoj nesúhlas s takýmito zmenami, považujú sa zmeny za odsúhlasené Užívateľom a sú voči nemu účinné dňom účinnosti zmeny.
8. Užívateľ má právo už uzatvorenú zmluvu s Poskytovateľom písomnou formou doporučeného listu vypovedať do štrnástich (14) dní odo dňa oznámenia o zmenách poskytovaných produktov a služieb alebo VOP.
VI. Trvanie zmluvy a odstúpenie od zmluvy
1. Zmluva medzi Poskytovateľom a Užívateľom je uzatvorená na dobu určitú, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
2. V prípade, že bola zmluva uzatvorená v písomnej podobe, pri výklade ustanovení týkajúcich sa obsahu právneho vzťahu, majú individuálne dojednania obsiahnuté v písomnej zmluve odlišné od obsahu týchto VOP, prednosť pred týmito podmienkami.
3. Zmluva zaniká v prípadoch stanovených VOP, a to najmä uplynutím doby, na ktorú bola zmluva dojednaná, písomnou dohodou alebo písomným odstúpením od zmluvy.
4. Užívateľ má právo kedykoľvek pred začatím školenia od zmluvy odstúpiť, a to písomným oznámením, ktoré je účinné dňom jeho doručenia Poskytovateľovi. Pri odstúpení od zmluvy je Užívateľ povinný uhradiť Poskytovateľovi nasledovné poplatky za stornovanie účasti. V prípade zrušenia v čase viac ako 30 dní pred začiatkom služby – bez storno poplatku; zrušenie viac ako 14 dní pred začiatkom služby – 20 % z ceny služby; zrušenie viac ako 7 dní pred začiatkom služby – 50 % z ceny služby; zrušenie menej ako 7 dní pred začiatkom služby – 100 % z ceny služby.
VII. Záverečné ustanovenia
1. Právne vzťahy medzi Poskytovateľom a Užívateľom neupravené VOP a zmluvou sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä zákonom č. 513/1991 Zb. Obchodným zákonníkom v znení neskorších predpisov.
2. Tieto VOP strácajú platnosť dňom nadobudnutia účinnosti neskorších VOP.
3. Aktuálne VOP sú zverejnené na stránke webového sídla Poskytovateľa.
4. Akékoľvek spory sa budú riešiť pred vecne a miestne príslušným súdom v Slovenskej republike.
5. Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom 1. augusta 2024.
Informácia o spracúvaní osobných údajov
PETRAMED Education, s.r.o., so sídlom ul. Slovenských dobrovoľníkov 984, 022 01 Čadca, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Žilina, oddiel: Sro, vložka č.: 67854/L, IČO: 47 989 351 (ďalej len ako „spoločnosť“) ako prevádzkovateľ týmto v súlade so svojou informačnou povinnosťou v zmysle článku 13 a 14 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) (ďalej len „Nariadenie EÚ“) a Zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov (ďalej len „Zákon“) poskytuje dotknutým osobám nižšie uvedené informácie o spracúvaní osobných údajov dotknutých osôb prevádzkovateľom.
Dotknutou osobou sa rozumie identifikovaná alebo identifikovateľná fyzická osoba, ktorej osobné údaje sú predmetom spracúvania.
Dotknutá osoba potvrdzuje, že sa oboznámila s informáciami o spracúvaní osobných údajov prevádzkovateľom uvedenými v tomto dokumente, zverejnenom na internetových stránkach spoločnosti PETRAMED Education, s.r.o. (www.petramed-education.odoo.com), a teda že si voči nej prevádzkovateľ riadne splnil svoju informačnú povinnosť, jedným z nasledujúcich spôsobov:
- uzavretím príslušnej zmluvy,
- začiarknutím políčka pri linku odkazujúcom na tento dokument vo webovom formulári,
- alebo iným písomným potvrdením.
Identifikačné a kontaktné údaje spoločnosti ako prevádzkovateľa:
Obchodné meno: PETRAMED Education s.r.o.
Sídlo: ul. Slovenských dobrovoľníkov 984, 022 01 Čadca, Slovenská republika
IČO: 47 989 351
Zápis v Obchodnom registri: Okresný súd Žilina, oddiel: Sro, vložka č.: 67854/L
e-mailová adresa: education@petramed.sk
Korešpondenčná adresa: PETRAMED Education s.r.o.
ul. Slovenských dobrovoľníkov 984, 022 01 Čadca, Slovenská republika
Telefónny kontakt:
email osoby zodpovednej za dohľad nad ochranou osobných údajov: education@petramed.sk
Účel a rozsah spracúvania Vašich osobných údajov spoločnosťou:
Osobné údaje dotknutej osoby v rozsahu meno objednávajúceho (názov firmy, IČO a kontaktnú osobu), adresu (fakturačnú a prípadne dodaciu), telefónny a e-mailový kontakt, budú spracúvané v informačnom systéme spoločnosti. Prevádzkovateľom tohto informačného systému je spoločnosť.
Spoločnosť spracúva vyššie uvedené osobné údaje za účelom:
- poskytovania služieb svojim zákazníkom;
- organizácie školenia;
- vystavovanie faktúr zákazníkom;
- vedenia vlastnej účtovnej a právnej agendy;
- poskytnutia údajov SKZL za účelom zápisu kreditov zo školenia;
- oprávnených záujmov spoločnosti
Osobné údaje podľa tohto bodu budú spracúvané sprostredkovateľmi (§ 34 zákona č. 18/2018 Z. z.) a môžu byť poskytnuté tretím stranám.
Právnym základom spracúvania osobných údajov je zmluvný vzťah - objednávka služieb zákazníka, súhlas dotknutej osoby so spracovaním jej osobných údajov a plnenie oprávnených záujmov spoločnosti.
Poskytovanie osobných údajov:
Osobné údaje dotknutej osoby budú sprístupňované len v nevyhnutnej miere a vždy pri zachovaní mlčanlivosti príjemcu údajov v súlade s § 79 Zákona. V závislosti od účelu spracúvania a konkrétnych okolností patria medzi typických príjemcov osobných údajov: poskytovatelia štandardného softvérového vybavenia, cloudových alebo hostingových služieb (napr. Microsoft) alebo technickej podpory našej spoločnosti; zamestnanci a orgány spoločnosti; inštitúcie a orgány štátnej správy, ktorým sa poskytujú údaje na základe zákonov alebo osobitných predpisov; audítorské spoločnosti, advokátske kancelárie a pod.; subdodávatelia spoločnosti.
Poskytovanie osobných údajov dotknutou osobou je spojené s dobrovoľnosťou. V prípade ich neposkytnutia, to môže mať za následok nemožnosť uzavretia alebo plnenia zmluvy zo strany spoločnosti.
Automatizované spracúvanie osobných údajov, prenos osobných údajov do tretích krajín:
Spoločnosť nevyužíva na spracúvanie osobných údajov dotknutej osoby automatizované individuálne rozhodovanie, vrátane profilovania. Osobné údaje dotknutej osoby nebudú prenesené do tretích krajín, mimo Európskej únie.
Doba uchovávania osobných údajov :
Osobné údaje dotknutej osoby sa uchovávajú:
- ak je základom ich spracúvania udelený súhlas, tak do zániku účelu ich spracúvania alebo do odvolania predchádzajúceho súhlasu dotknutej osoby (podľa toho čo nastane skôr);
- pri ostatných právnych základoch do zániku účelu spracúvania osobných údajov, najmenej však do doby stanovenej osobitnými zákonmi (o archívoch a registratúrach, o účtovníctve, o dani z príjmov, o zdravotnom poistení, o sociálnom poistení, obchodný zákonník a iné);
- konkrétne doby uchovávania jednotlivých kategórií osobných údajov sú určené registratúrnym plánom spoločnosti;
Po uplynutí stanovených dôb spoločnosť zabezpečí výmaz osobných údajov dotknutých osôb.
Práva dotknutej osoby:
Dotknutá osoba má právo na základe písomnej žiadosti od spoločnosti požadovať: a) potvrdenie, či sú alebo nie sú osobné údaje o nej spracúvané; b) kategóriu spracúvaných údajov; c) identifikáciu príjemcov alebo kategóriu príjemcov, ktorému boli alebo majú byť osobné údaje poskytnuté; d) dobu uchovávania osobných údajov; e) opravu osobných údajov; f) vymazanie osobných údajov; g) obmedzenie spracúvania osobných údajov; h) namietať spracúvanie osobných údajov; i) práve iniciovať konanie podľa § 100 zákona č. 18/2018 Z. z. na Úrade na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, so sídlom Hraničná 12, 820 07 Bratislava.; j) o zdroji, z ktorého boli získané jej osobné údaje na spracúvanie; k) existenciu automatizovaného individuálneho rozhodovania vrátane profilovania; l) odvolanie súhlasu so spracúvaním osobných údajov.
Dotknutá osoba na základe písomnej žiadosti má právo u spoločnosti namietať voči spracúvaniu jej osobných údajov, ktoré sú spracúvané na účely priameho marketingu, vrátane profilovania. Ak dotknutá osoba namieta spracúvanie osobných údajov na účely priameho marketingu, vrátane profilovania, spoločnosť ďalej tieto osobné údaje na účel priameho marketingu nesmie spracúvať.
Cookies
Cookies sú malé textové súbory, ktoré zlepšujú používanie webstránky napr. tým, že umožňujú rozpoznať predchádzajúcich návštevníkov pri prihlasovaní do užívateľského prostredia, zapamätaním voľby návštevníka pri otváraní nového okna, meraní návštevnosti webstránky alebo spôsobu jej využívania pre jej užívateľské zlepšovanie. Webové stránky spoločnosti používajú súbory cookies najmä na účely základného/všeobecného merania návštevnosti. Okrem toho nám tieto technológie pomáhajú lepšie pochopiť správanie používateľov. Aj keď sú informácie zhromažďované pomocou cookies a ďalších podobných technológií typicky neosobnej povahy, tak v rozsahu, v ktorom sú adresy IP (Internet Protocol) a podobné identifikátory považované právnym poriadkom za osobné údaje, zachádzame s týmito identifikátormi ako s osobnými údajmi